Sıkça Sorulan Sorular (S.S.S)

Ürünlerinizi Nasıl Satın Alabilirim?

Ürünlerimiz Trendyol.com’da satılmaktadır. Trendyol mağazamızdan bizi takip ederek kampanya ve indirimlerden yararlanabilir, kargo ücreti ödemeksizin alışveriş yapabilirsiniz.

Şifremi ve e-posta adresimi doğru olarak yazmama rağmen giriş yapamıyorum, ne yapmalıyım?

Üyeliğinizi gerçekleştirdikten sonra giriş yapamamanız durumunda web sitemizde yer alan iletişim formunu doldurarak yardım talebinde bulunabilirsiniz.

Üye olurken kullandığım e-posta adresimi nasıl değiştirebilirim?

Kayıtlı e-posta adresinizi değiştiremezsiniz. Ancak yeni bir e-posta ile yeni bir üyelik yapabilirsiniz.

Türkiye’nin her yerinden alışveriş yapabilir miyim?

Türkiye’nin her yerinden Trendyol mağazamızı ziyaret edip alışveriş yapabilirsiniz.

Üyelik bilgilerimi ve şifremi nasıl değiştirebilirim?

Üye girişi yaptıktan sonra, sayfanın sağ üstünde yer alan “Hesabım” sekmesinden hesap bilgilerinize ulaşabilir, üyelik bilgilerinizi ve şifrenizi bu sayfadan değiştirebilirsiniz..

Şifremi unuttum, nasıl yeni şifre oluşturabilirim?

Ana sayfada sağ üstte yer alan hesabım ikonuna tıklayarak ulaştığınız Üye Giriş ekranında, “Şifremi Unuttum”a tıklayarak şifrenizi kolayca yenileyebilirsiniz.

Satın almak istediğim ürün tükenmiş, ne yapmalıyım?

Web sitesi üzerinde anlık stok değişiklikleri olabilmektedir. Beğendiğiniz ürünün sayfasında bulunan “Gelince Haber Ver” butonuna tıklayarak ürün geldiğinde tarafınıza bilgilendirme e-postası gönderilmesini sağlayabilirsiniz.

Şirketim/işyerim için alışveriş yapmak ve Kurumsal bayilik istiyorum. Ne yapmalıyım?

Üyeliğinizi oluşturduktan sonra, kurumsal bilgilerinizi değerlendirilmek üzere validus.com.tr’ye e-posta gönderebilir, kurumsal üyelik talebinde bulunabilirsiniz. Ayrıca müşteri hizmetlerinden yardım talep edebilirsiniz.

Kayıtlı adreslerimi nasıl değiştirebilir veya yenisini ekleyebilirim?

Üye girişi yaptıktan sonra, sayfanın sağ üstünde yer alan “Hesabım” sekmesinden hesap bilgilerinize ulaşabilir; kayıtlı adres bilgilerinizi “Adres Defterim” alanından değiştirebilir veya yeni adres ekleyebilirsiniz.

Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

Hesabım bölümünden üyeliğinizi iptal edebilirsiniz veya ana sayfada sağ altta yer alan İletişim sayfasındaki iletişim formunu doldurarak üyelik iptalini talep edebilirsiniz..

www.validus.com.tr’ye mobil cihazlardan ulaşabilir miyim?

Web sitemize mobil tarayıcılarınızdan ve iOS ve Android cihazlardan mobil uygulamalarımızı indirerek ulaşabilirsiniz..

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR